Obsah fóra Slovenský klub chovateľov fretiek Slovenský klub chovateľov fretiek
oficiálne fórum SKCHF o fretkách a ich majiteľoch
 
 HOMEDomov   GalériaFotoalbum   Osobné blogyBlogy   ChatChat   FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   RegistráciaRegistrácia 
 Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny AlbumAlbum   NastaveniaNastavenia   Prihlásiť, pre kontrolu súkromných správPrihlásiť, pre kontrolu súkromných správ   PrihláseniePrihlásenie 

Legislatíva v chove fretiek
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Slovenský klub chovateľov fretiek -> Poradňa
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Johana
Ferret profesional
Ferret profesional


Založený: 14.07.2004
Príspevky: 4251
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Piatok 02.Júl. 2010 19:37    Predmet: Odpovedať s citátom

Sloboda zvierat BA

Pani Horvátová 0903727015 - info mimo pracovnej doby
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Johana
Ferret profesional
Ferret profesional


Založený: 14.07.2004
Príspevky: 4251
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Streda 07.Júl. 2010 18:45    Predmet: Odpovedať s citátom

Štátna veterinárna a potravinová správa SR

Ústredný riaditeľ (100)
Hlavný veterinárny lekár SR

MVDr. Ján Pliešovský, CSc.
02/ 602 57 211
02/ 654 20 745
pliesovsky@svssr.sk

Sekretariát
Mgr. Dominika Pustajovská
02/ 602 57 211
02/ 654 20 745
pustajovska@svssr.sk ´

Kancelária ústredného riaditeľa (110)
Vedúci kancelárie :

MVDr. Milan Matuš
02/ 602 57 215
02/ 602 57 245
matus@svssr.sk

Sekcia zdravia zvierat (210)
Riaditeľ:

MVDr. Ľubomír Janiuk.
02/ 602 57 216
02/ 602 57 247
janiuk@svssr.sk

Sekretariát
Eva Krížová
02/ 602 57 217
krizova@svssr.sk

Odbor zdravia a ochrany zvierat (220)
Poverená vedúca:

MVDr. Silvia Samajdáková
02/ 602 57 204
samajdakova@svssr.sk


Krajská veterinárna a potravinová správa Bratislava:

MVDr. Peter Blaško
Polianky 8, 841 01 Bratislava 4
02 642 87 379
02 642 87 380
kvsba@svssr.sk

Regionálna veterinárna a potravinová správa Bratislava-mesto:

MVDr. Peter Blaško
Polianky 8, 841 01 Bratislava 4
02 642 87 379
02 642 87 380
kvsba@svssr.sk

MVDr. Krištofič 02 644 61 07

MVDr. Kentoš 0905 162 341 alebo 02 644 61 07
(tento pán chodí priamo na kontroly napr. do zverimexov v BA)
ak je prípad akútny a nutná okamžitá kontrola (nepr. prerujená fretka v zverimexe) treba volať tohto veterinára priamo


(prvé čísla v poradí sú telefónne, druhé sú faxové)

Podávanie sťažností:

email: staznosti@svssr.sk
tel. odkazovač: 02/602 57 444

Štátna veterinárna a potravinová správa SR (ŠVPS SR) je povinná prijímať, evidovať, vybavovať a kontrolovať vybavovanie podaných sťažností, v zmysle zákona NR SR č.152/1998 Z.z. o sťažnostiach.

1.
Sťažnosť je

Podanie fyzickej osoby (občana), alebo právnickej osoby (firma) ďalej len sťažovateľa, ktorým:

sa domáha ochrany svojich práv alebo právom chránených záujmov, pretože došlo k ich porušeniu alebo k ohrozeniu činnosťou alebo nečinnosťou orgánu verejnej správy

upozorňuje na konkrétne nedostatky, najmä na porušenie právnych predpisov, ktorých odstránenie si vyžaduje zásah orgánov verejnej správy (ŠVPS SR)

2.
Sťažnosť nie je

Podanie fyzickej osoby (občana), alebo právnickej osoby (firma) ďalej len sťažovateľa :

poslané orgánu verejnej správy (tu ŠVPS SR) ako dopyt, ktorým sa nedomáha ochrany svojich práv

orgánu verejnej správy, v ktorom sa upozorňuje na nesprávnu činnosť iného orgánu verejnej správy na ktorého vybavovanie sú vydané osobitné právne predpisy ako napríklad trestný poriadok, zákon o štátnej správe súdov, zákon o prokuratúre a pod.

proti rozhodnutiu orgánu verejnej správy (ŠVPS SR) vydanému v správnom konaní, ak je zrejmé, že podanie je možné vybaviť v správnom konaní

Ak ŠVPS SR prijme sťažnosť, ktorá v skutočnosti podľa vyššie uvedených požiadaviek sťažnosťou nie je, vráti toto podanie do piatich dní (s uvedení dôvodu) tomu, kto ju podal.

3.
Podávanie sťažností

Sťažnosti možno podať na Regionálnych veterinárnych a potravinových správach , Krajských veterinárnych a potravinových správach a na Štátnej veterinárnej a potravinovej správe SR podľa miesta bydliska sťažovateľa, a to :
písomne,
ústne (ak ústnu sťažnosť nie je možné vybaviť hneď, spíše sa o nej záznam, sťažovateľ si ju prečíta a podpíše, na požiadanie mu je vydaný rovnopis záznamu),

písomne na e-mailovú adresu staznosti@svssr.sk

prípadne na tel. záznamník 02/602 57 444

Sťažnosť musí obsahovať :

meno, priezvisko, adresu sťažovateľa
predmet sťažnosti
čoho sa sťažovateľ domáha

inak sa považuje za nezrozumiteľnú.

Podanie sťažnosti sa nesmie stať podnetom, ani dôvodom na vyvodzovanie dôsledkov, ktoré by sťažovateľovi spôsobili akúkoľvek ujmu.

Anonymné sťažnosti sa vybavujú iba ak obsahujú konkrétne údaje, ktoré nasvedčujú, že bol porušený právny predpis.

Na požiadanie sťažovateľa je ŠVPS SR povinná utajovať jeho totožnosť. Takáto sťažnosť sa vybavuje na základe odpisu, bez údajov o sťažovateľovi. Ak si náležité vybavenie sťažnosti vyžaduje uvedenie údajov o sťažovateľovi, musí dať k tomu svoj písomný súhlas. Dovtedy sa sťažnosť nevybavuje.

4.
Prešetrovanie sťažností
Prešetrovanie sťažnosti je činnosť, pri ktorej ŠVPS SR postupuje tak, aby zistila skutočný stav veci a jeho súlad alebo rozpor s právnymi predpismi, osobu, ktorá zodpovedá za zistené nedostatky príčiny ich vzniku a škodlivé následky

ŠVPS SR je povinná prešetriť a vybaviť sťažnosť do 30 dní odo dňa kedy bola doručená. Ak si vybavenie sťažnosti vyžaduje súčinnosť iných orgánov verejnej správy, sťažnosť sa vybavuje do 60 dní od jej doručenia. V prípade sťažností náročných na prešetrenie môže ústredný riaditeľ ŠVPS SR predĺžiť dobu vybavenia sťažnosti o ďalších 30 dní. O každom predĺžení doby vybavovania sťažnosti a o dôvodoch predĺženia je sťažovateľ priebežne písomne informovaný.

Sťažovateľ je povinný spolupracovať pri vybavovaní sťažnosti s orgánmi, ktoré ju prešetrujú. Ak sťažovateľ do 10 dní od doručenia požiadania o spoluprácu neposkytne spoluprácu, ŠVPS SR nie je povinná vybaviť sťažnosť(sťažovateľ je o tom poučený pri podávaní sťažnosti).

Pri prešetrovaní opakovanej sťažnosti od toho istého sťažovateľa, v tej istej veci sa skontroluje, či boli splnené uložené opatrenia. O výsledku je sťažovateľ písomne informovaný. Tretia sťažnosť toho istého sťažovateľa na tú istú vec sa už neprešetruje, ak predchádzajúcim šetrením neboli zistené nedostatky a boli splnené uložené opatrenia. Ak sa na tú istú vec sťažujú rôzni sťažovatelia, sťažnosť sa neprešetruje každá samostatne, ale je každý písomne informovaný o výsledku prvého šetrenia.

ŠVPS SR pri prešetrovaní sťažnosti oboznámi osoby proti ktorým sťažnosť smeruje s jej obsahom. Osoba, proti ktorej je sťažnosť namierená má právo vyjadriť sa k sťažnosti, predkladať doklady a iné písomnosti, informácie a údaje potrebné na vybavenie sťažnosti.

Výsledok prešetrenia sťažnosti sa oznamuje sťažovateľovi písomne s odôvodnením, či je sťažnosť opodstatnená alebo neopodstatnená. Ak nemožno prešetriť obsah sťažnosti, ŠVPS SR to oznámi sťažovateľovi. Ak sťažnosť podalo viacero sťažovateľov, písomné vyrozumenie o vybavovaní sťažnosti sa posiela tomu, kto je uvedený ako prvý.

Sťažnosť sa považuje za vybavenú, ak bol sťažovateľ písomne informovaný o výsledku prešetrenia a ak sa prijali opatrenia na odstránenie nedostatkov.

Trovy, ktoré vznikli sťažovateľovi v súvislosti s podaním, prešetrením a vybavením sťažnosti, znáša sťažovateľ.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Slovenský klub chovateľov fretiek -> Poradňa Časy uvádzané v GMT + 2 hodiny
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group